Zapraszamy również na ...

Napisz Do NAS

KONTAKT

O nas

NASZA HISTORIA

 

Zdjęcia oraz film z Waszego ślubu i wesela to piękne pamiątki, do których z pewnością jeszcze nie raz przyjdzie Wam wrócić. Wybór właściwego fotografa i kamerzysty zagwarantuje, że będą one najwyższej jakości. Mamy nadzieję że to właśnie My będziemy przy was w tym wyjątkowym dniu :)

FAQ   …czyli najczęściej zadawane pytania

1. Czy posiadasz zaświadczenie z kurii zezwalające na fotografowanie/filmowanie podczas ślubów?
Tak Posiadamy.

2. Czy jest możliwość zamówienia pakietu kamerzysta + fotograf 
Tak jest taka możliwość.

3. Ile osób jest w trakcie ślubu wesela w obsłudze zdjęcia/film 
Zdjęcia robimy zawsze w pojedynkę . Filmujemy we 2 osoby. W przypadku pakietu zdjęcia + film istnieje możliwość  1+1. W przypadku zamówienia samego filmu , zawsze filmujemy we 2 osoby na 2 kamery + dron. Pełen pakiet to 3 osoby 1 fotograf i 2 kamerzystów.

4. Jaka jest długość filmu ślubnego.
Długość i forma  filmu jest do ustalenia i może trwać od 30minut do ponad 2 godzin.
Do filmu w cenie jest jeszcze teledysk/skrót ślubu i wesela więc nawet jeśli wybiorą Państwo dłuższy film to dla niecierpliwych znajomych zawsze można udostępnić teledysk :) . W trakcie wesela nagrywamy wywiady z gośćmi które później wlatamy w film jako przerywniki dzięki czemu nawet 3 godzinny film staje się ciekawy :)

5. Ile zdjęć otrzymamy ?
Ok 500 staranie obrobionych fotek w wersji cyfrowej.

6. Czy posiadasz zapasowy aparat w przypadku awarii?

Zawsze posiadam drugi aparat na wypadek awarii.

7. Czy fotoksiążka jest wliczona w cenę pakietu i czy można zobaczyć przykładową książkę przed ślubem?

Fotoksiążka nie jest wliczona w cenę zdjęć. Przykładową książkę możecie zobaczyć na spotkaniu ze mną . Na spotkaniu odpowiem też na wszystkie Wasze pytania.

8. Jakiego sprzętu  używacie  w swojej pracy?

Zdjęcia wykonuję  aparatami pełnoklatkowymi systemu Sony  i jasnymi obiektywami. Filmujemy aparatami systemu Sony a7iii i Panasonic gh5. Używamy recorderów firmy TASCAM i ZOOM mikrofonów przewodowych i bezprzewodowych firmy RODE. Dron firmy DJI.

9. Do której godziny jesteś na weselu?

Na weselu jesteśmy do godziny pierwszej w nocy. Wszystkie najważniejsze atrakcje wieczoru dzieją się do tej chwili.

10. Na jakim terenie pracujesz/pracujecie?

Mieszkamy w Toruniu. Możemy jednak uwiecznić Waszą uroczystość (lub też wykonać sesję plenerową) w dowolnym miejscu w promieniu 150KM od Torunia .

11. Ile wynosi dopłata za dojazd?

Oferuję dojazd w dniu ślubu GRATIS w obrębie 100km. Jeżeli natomiast Wasz plener ślubny odbywa się w oddalonym od Torunia miejscu to musimy doliczyć dopłatę za dojazd.

12. Czy obrabiasz zdjęcia?

Oczywiście. Każde zdjęcie wykonuję w formacie RAW - traktuję je jako półprodukt, z którego powstanie fotografia.

13. Czy ze zdjęć, które od Ciebie dostaniemy możemy sobie wywołać odbitki o dużym rozmiarze?

Tak, zdjęcia otrzymujecie w dużej rozdzielczości .

14. Kiedy robisz plener ślubny i czy jest już w cenie reportażu ?

Sesja ślubna jest dodatkowo płatna. Taką sesję wykonujemy zazwyczaj w przeciągu 2-3 tygodni od dnia ślubu.

15. Jak długo trwa plener? Jak wygląda taka sesja plenerowa?

Na sesję zarezerwujcie sobie minimum  godzinę - wszystko zależy od tego gdzie jest sesja i czy musimy daleko dojeżdżać.

16. Czy mówisz w innych językach, niż polski?

Tak,  porozumiewam się w języku angielskim.

17. Czy prowadzisz legalną działalność gospodarczą?

Tak, mam zarejestrowaną działalność gospodarczą i odprowadzam podatki.
NIP: 9562173590

18. Jak wcześnie trzeba rezerwować termin?

Zasada jest prosta, im szybciej tym lepiej, jeżeli jesteście zdecydowani abyśmy to my uwiecznili Waszą uroczystość -  skontaktujcie się ze mną jak najwcześniej. Warunkiem pełnej rezerwacji terminu jest podpisanie umowy.